اس ام اس زیبا

تو نخستین فرشته ای از جنس خاک که با بال های پاک و معصومش در میان شیاطین با بال های شکستیشان پرواز می کند و خود را به مروارید های قعر دریا می رساند بی آنکه آنها را برباید .

در کویر سبز عشق ، این سخن از من بگیر ، مرگ تو مرگ من است ، پس تمنا می کنم هرگز نمیر .

اگر دنیا پر از عاشق نباشه ، تو این دنیا دل صادق نباشه ، همون بهتر که این دنیا نباشه ، زمین و آسمون یکجا فنا شه .

می دانم ، می دانم که با باد و پنجره هیچ پیوندی نداری و به همه قاصدک های خودروی من که خانه ات را خوب می دانند ، فقط و فقط فوت می کنی ، چون که من می شناسمشان ، برایشان علامت گذاشته ام و هرگاه در اتفاق زمان میابمشان ، بی صدای بی صدایند .

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی ، خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی ، اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی .

نظامی ترین جمله عاشقانه : توی اردوگاه قلبت منم یه اسیر جنگی ، تو منو شکنجه میدی توی این قلعه سنگی .

سرنوشت تصمیم می گیره که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی ، اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیره چه کسی در زندگی تو باقی می ماند .

وفا رو از ماهی ها یاد بگیر ، که وقتی از آب در میان می میرند ، نه از زنبور ها که وقتی از گلی خسته میشن میرن سراغ یه گل دیگه .

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

12 تير 1393برچسب:, | 19:27 | تیموررضائی شهریور |